Wednesday, September 5, 2012

Mari kita faham peraturan ini.. Kan nak berketuakan DAP


PERATURAN 1 : REPUBLIK OF MALAYSIA



Peraturan 1 Republik Of Malaysia.

1.1 Presiden Republik Of Malaysia tidak perlu angkat tangan semasa ikrar Rukun Negara. Ini kerana taraf Presiden Republik Of Malaysia lebih tinggi daripada DYMM Yang Dipertuan Agong, Perdana Menteri, Menteri dan rakyat biasa. Jika Presiden Republik Of Malaysia mengangkat tangan ianya akan menjatuhkan murtabak Presiden Republik Of Malaysia di mata dunia.

Peraturan Kedua Republik Malaysia : Presiden Lebih Tinggi Dari Sultan.

Dalam siri pertama peraturan 1 Republik Malaysia, MyMassa telah kongsi video Anwar Ibrahim tak hormati Rukunegara (http://mymassa.blogspot.com/2012/09/peraturan-1-republik-of-malaysia.html).
Peraturan kedua bagi Republik Malaysia ciptaan Anwar Ibrahim adalah Presiden lebih tinggi darjatnya dari Sultan. Majlis yang sepatutnya dirasmikan oleh DYMM Sultan, telah di'hijack' oleh Anwar Ibrahim.


Bayangkan pakatan pembangkang berani buat perkara macam ni walaupun kalau ikut kedudukan Anwar Ibrahim dalam istiadat rasmi negeri, dia bukan siapa-siapa kerana jawatannya dalam Kerajaan Negeri juga tidak digazetkan. Baru pegang Kerajaan Negeri, PKR dah berani derhaka, bayangkan kalau menang PRU ke-13 peringkat pusat!!!!

Bersambung ke peraturan seterusnya....

*Jangan lupa bahawa Anwar Ibrahim dah 'praktis' macam mana nak rampas dari kesultanan Melayu. Ini buktinya.


PERATURAN 3 : REPUBLIK OF MALAYSIA, ORANG MALAYSIA MASIH TAK FAHAM DAP


NOT COMING PM, HE IS COMING PRESIDEN OF REPUBLIK MALAYSIA

PERATURAN 3 : REPUBLIK OF MALAYSIA

3.1 Tidak perlu menjemput Raja-Raja atau Sultan-Sultan Melayu ke dalam Majlis-Majlis Rasmi Kerajaan kerana Ketua Kerajaan Republik Of Malaysia adalah Presiden Republik Of Malaysia. Fungsi Raja-Raja di dalam Republik Of Malaysia ialah duduk di singgahsana sahaja dan hanya berkuasa di dalam lingkaran istana sahaja. Raja-Raja tidak mempunyai locus standi atau apa-apa kuasa untuk bertindak di luar pagar istana mereka. Rakyat hendaklah faham sekiranya DS Anwar Ibrahim menjadi Presiden Malaysia, Raja-Raja adalah tidak releven lagi.

Penerangan Isu : Dalam konteks Sambutan Hari Kemerdekaan Negeri Selangor, DS Anwar Ibrahim sedang berlatih sebagai Presiden Malaysia. Oleh itu, Anwar tidak perlu mengangkat tangan ketika bacaan ikrar, dan Anwar hendaklah menjadi Tetamu Khas bukannya Raja-Raja Melayu. Rakyat Malaysia kena bersedia dan belajar menjadi rakyat baru di negara bentuk baru Republik Of Malaysia.

No comments:

Post a Comment