Wednesday, August 10, 2011

Sah Aspan Alias anjing DAPig yang akan menghasut orang Melayu Negeri Sembilan

Ramai juga rakan rakan bloggers yang tertanya tanya dan merasa hairan melihat akan perubahan Aspan Alias yang telah banyak perubahan dirinya  dan artikel artikel tulisan beliau banyak mirip menyokong parti pembangkang.

Ramai juga yang mengatakan bahawa Aspan akan bertanding di Negeri Sembilan berganding dengan Cik Gu Bard dan seorang pegawai tentera bersara atas tiket DAP Melayu untuk tujuan menawan Negeri Sembilan.Ramai juga yang tidak percaya kerana Aspan mengaku dia adalah "Hard Core UMNO".

Aspan Alias juga punya  keluarga yang merupakan  orang kuat pemuda UMNO Negeri Sembilan dan beliau juga adalah dari keluarga UMNO. namun pertemuan demi pertemuan Aspan dan  juga Anthony loke membuat ramai orang yang syak wasangka bahawa Aspan Alias akan menyertai DAP.

Ramai orang tahu Aspan tidak bertuan dan beliau dahulu yang merupakan penyokong kuat Ku Li tetapi sekarang sudah tidak lagi diindahkan oleh Ku Li. itulah sebab nya Aspan mencari tuan lain.  kini Aspan bertuan kan DAPig.Aspan akan menjadi jentera penghasut DAPig kepada orang orang Melayu Negeri  Sembilan.

Aspan sudah pun memulakan pekerjaannya sebagai jentera  dan lidah pengarang DAPig satu pekerjaan yang  paling hina bagi seorang bloggers yang mahu mengadaikan  tanah air nya kepada  DAPig. inilah sebenar Aspan alias dan inilah buktinya,  baca ini




10 comments:

  1. lombu sekor ni dah tak bertuan kalau tak DAPig yg bagi dio makan mati kebulur lah dio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yang menghina lebih hina dari orang yang dihina. Janganlah keterlaluan dalam berbicara kerana ianya menggambarkan peribadi diri sendiri.

      Delete
  2. Aspan Alias ini nak bertanding, ada hati berak pun berselaput, dulu bodek Rais Yatim , lopeh tuh Rais tak masyuk hentam Rais Yatim . bodek ku Li , skrg ku li tak bayar , bodek DAPig pulak, apo bangso manusio ini.

    ReplyDelete
  3. Org kampung tengahAugust 11, 2011 at 6:18 AM

    terbaca di blog kedah KL yanga memetik tulisan ini sekor lagi nak masuk DAP. http://kedahkekl.blogspot.com/2011/08/laaa-sekor-lagi-nak-masuk-dap-hmm.html nak gak tahu hebat sangat ke mamat ni , masuk pi lah...

    ReplyDelete
  4. Lombu tak betuan ni dah ramai terutamo bilo dokek PRU ni.. mat Hasan pun tak betuan dah. Najib tak lanteh muhyidin pun tak layan. Rosmah pun tak masuk angin.
    Bilo mat hasan tak betuan, mati ayam matilah tungau. Tungau2 macam mail lasim pun mampuih kogheh tak dapek tompang isap darah mat hassan yg dah macam dek sampa...

    ReplyDelete
  5. Donga cerito mat hassan selalu ambik lauk tradisional ns kek batu keras. Konon nak anta tapau kek rismah dgn najib. Buek malu ns botolah kojo2 lombu nak cari tuan ni...

    Kuala sawah teropong

    ReplyDelete
  6. Anjing umnopig di n.sembilan dah menyalak bukit. NS eloklah mat hassan pimpin maso PRU13 ni. Mudah sikit nak pakatan nak tawan NS.. Rantau pun boleh kalah UMNO sobab pengundi baru dah tambah 5000 org lai. Sumo eh koling ngan cino. Kalau aspan masuk DAPig, mat hasan kelua UMNOpig.. Dulu asik berasik mat hassan pun jasi tukang naik bendero DAPig kek rantau... Jgn nak temberanglah famili mat hasan ni...

    ReplyDelete
  7. aduhai... bila melayu nak sodar diri ni... ini la bahana jika "cinta dunia".... sanggup jual maruah bangsa, agama, negara demi "cinta dunia"..

    ReplyDelete
  8. kalau ikut angin melanda, N9 jatuh kat tangan

    DAPig dalam PRU13 nanti.. bukan sebab kat lembu

    ASSpan tu sekor jer...tapi sebab UMNO dan

    menteri besar mat hassan tak buat kerja... asik

    membuta jer langsung tak turun jenguk kg2. Asik2

    si Rais jer yang dok turun buat promosi... kalau

    tak terus tido lena UMNO... SI ASSpan tu nnti

    bakal jadi MB besar N9 bawah DAPig sama cam si

    NIZAR BADUT kat perak tu... tak caya... KOrang

    tengok jer laa nanti PRU13 apa jadi!!!

    ReplyDelete
  9. Dio ne makin tuo makin x boguno...dr mudo sampai tuo leko dek mentedarah duit ugutan bokojo x ondak ,berlagak macam ghajo tp hampeh yo lam poket eh..Kojo eh ugut sano ugut sini dapek duit.Sekarang ne nk ugut kerajaan pulak konon eh nanti ado lah yg bololah jumpo dio jangan masuk DAPig ,ulur sikit bagi dio idup batal lah niat dio 2...tp itu dulu sekarang ne biar kan yo..poduli an la,x kan jadi kudih dek do.silap2 mati beghagan sok 2..

    ReplyDelete