Monday, August 1, 2011

Aspan Alias Bloggers tandus !!!

Siapa sebenarnya Aspan Alias yang kini begitu lancang sekali menghentam Menteri Besar Negeri Sembilan dengan tulisan yang mencari kesilapan Menteri Besar dan yang tidak silap akan diubah sebagai satu kesilapan besar kerana sakit hati dan mengharapkan  Menteri Besar Negeri Sembilan akan  memberikan respons  dan mungkin selepas itu ada  tawar menawar akan berlaku untuk menutup mulut Aspan. Malangnya ini tidak akan mungkin terjadi dan jika itu yang Aspan harap teruskan lah menyalak sampai ke subuh sekali.

Aspan Alias yang kecewa mungkin tidak dapat apa yang dihajati menggunakan blog  untuk mengugut Menteri Besar Negeri Sembilan dengan fitnah fitnah yang " half true " nya  untuk menarik perhatian Menteri Besar memberikan ganjaran kepada beliau.

Semalam Aspan berada di pentas ceramah  DAP bersama  Anthony Loke  di Tampin kerana mahu memburukkan  Menteri Besar Negeri Sembilan. Aspan dibayar oleh Anthony kalau  datang ceramah buta tidak mungkin  Aspan akan hadir. Apakah mungkin Aspan akan menyertai DAP bersama Chegu Bard dan bertanding atas tiket DAP  pada PRU 13?

Badan Perhubungan UMNO Negeri Sembilan perlu menyiasat apakah benar Aspan Alias yang dikatakan ahli UMNO berada di pentas pembangkang adalah benar benar ahli UMNO. Sekiranya beliau adalah ahli UMNO tindakan perlu diambil terhadap beliau.

No comments:

Post a Comment