Monday, August 15, 2011

Inilah bakal Perdana Menteri Malaysia yang hebat

Sejak menyertai DAP dan menjadi penulis akhbar fitnah Roket Aspan Alias kini bertambah lantang mengkritik UMNO dan kini dilakukan secara terus terang di blognya. Aspan bukan lagi seorang Ahli UMNO pada dasarnya dan Aspan kini tanpa segan silu mengkritik UMNO.

yang paling menarik, Aspan kini lebih hebat dari Perdana Menteri, Perdana Menteri bagi Aspan adalah seorang yang bodoh seorang yang tidak tahu memimpin. Aspan mengkritik Perdana Menteri melantik Palinevel sebagai menteri penuh  dengan alasan kononnya kerajaan mahu memujuk hati kaum India, Aspan juga mengkritik PerdananMenteri kerana Memilih Sharizat Jalil sebagai menteri walaupun kalah kepada Nurul Izzah, Beliau juga mengkritik tentang size kabinet kerajaan Malaysia yang kononnya  satu ketika dahulu lebih besar dari kerajaan Amerika.

Siapa Aspan Alias ini, hebat  sangat ke mamat ini sehingga memandang rendah kepimpinan Perdana Menteri. Aspan ini kalau bertanding belum tentu boleh menang lagi untuk mewakili rakyat. Wakil rakyat pun tak layak lagi  sudah mahu kritik Perdana Menteri seolah olah dia hebat sangat.

Pendek kata  Aspan ini menyangkakan bahawa dia lebih hebat dari semua yang menguruskan MAS dan juga Air Asia dan tanggapan beliau adalah kerajaan mahu menipu rakyat dengan apa yang berlaku dengan MAS dan Air Asia. Siapa Aspan ini, Apakah dia ini manusia yang paling hebat yang boleh menggantikan Perdana Menteri dan boleh membawa  Malaysia menjadi sebuah negara yang paling maju di bawah kepimpinan Perdana Menteri Aspan Alias.

Beliau juga mengatakan bahawa UMNO sudah tidak lagi merupakan  parti yang membangunkan bangsanya tetapi hanya tinggal sebagai parti yang hanya memberi masalah bukan sahaja kepada orang Melayu, UMNO dan ahlinya sendiri tetapi kepada bangsa lain dan negara secara keseluruhannya. Ini hanyalah kerana Aspan kini telah menyertai DAPig dan di biayai oleh DAPig. Ini juga kerana DAPig telah mengambil alih memberi makan anak dan bini Aspan dan Aspan kini sanggup mencaci bangsa kerana menerima imbuhan dari DAPig.

Aspan sebenarnya tidak lebih dari seorang pencacai yang keciwa yang sentiasa mencari cerita telor setengah masak untuk digoreng bagi menerima imbuhan dari DAPig. Boleh percaya ka apa yang ditulisnya.

9 comments:

  1. eremmmm..... Mamat ni mengarut aja lebey , mcm dia lah yg paling hebat. ckp dgn dia porahhh...

    ReplyDelete
  2. boleh bagi bukti dia ni ahli DAP...? fitnah x minta maaf azab double d akhirat.... kasi bukti plz..

    ReplyDelete
  3. Sekurang2nya Aspan berani untuk berdepan dan nyatakan pendirian tp politik n9 tak berani julur muka pun. Menghentam tak berfakta tapi perangai mcm osthrich masuk kepala dalam lubang. Tutuplah blog kau ni kalau tak betolo.

    ReplyDelete
  4. Benar, saya setuju Aspan tak wajar ikut DAPig tapi hujah blogger politik N9 langsung taado. Hanya mengutuk aspan secara peribadi. Apo ko bangang bona kau jang.. Tuduhan anak bini makan hasil duit DAP tu mcm hujah budak hingusan marah kek abah pasal tak dapek belanjo sekolah, terus marah dan ckp abah asik nak nyuapan bini mudo yoooo....hihihi. Hei blogger politik N9...!!!! wake up....jgn menulih kalau hujah tu terlampau bingai...

    ReplyDelete
  5. hokkk alohhhh..... kalu supa lagu ni laa mu kata hujah.. mmg patut pun kalu N9 kaloh pru13 nnt... supo ore darat wat hujoh..... NO POINT BRO! NO POINT!

    ReplyDelete
  6. Entah-entah yang dok puji Aspan ni, adalah Aspan Alias itu sendiri.

    Kikikiki...

    ReplyDelete
  7. bila LEMBU masuk DAPig jadilah BERUK...tengok NIZAR BAdut tu apa jadi... nama jer pesurujaya PAS PERAK tapi dalam ceramah DAPig ngalahkan GUAN ENG biawak kutuk orang... piiirrraahhhh LANCAU DAPig haram jadah!!

    ReplyDelete
  8. Nak tanya sikit .. Kapal Sink kata 'Langkah Mayat Saya Dulu' pasal issue Hudud itu .. boleh ker Aspan Alias bari penerangan pasal DAP duk kata macam ini ? Tapi jgn komen sebaris pulak > Itu komen peribadi masing-masing < Sebab issue Hudud bukan issue peribadi .. Tolong explain tengok Pak Chik Aspan ..

    ReplyDelete
  9. siapa Aspan nie? rasanya ketua kampung Aspan lebih cerdik dari mamat tah sapa-sapa nie...

    ReplyDelete