Wednesday, October 31, 2012

PAS Itu Syiah?

Apa pendapat anda? Sebelum dicerita panjang mari kita tengok hasil google apabila di'google'  "PAS Syiah"


  Gambar demo PAS yang dipenuhi Ulama Syiah/Erdogan

Gambar demo PAS yang dipenuhi wajah Ulama Syiah


Hassan Askari (Syiah Gombak)


Apa pendapat anda? Bagi yang tak tahu apa itu Syiah, ringkas dan mudah Syiah itu sesat dan menyesatkan umpama orang Kafir. Syiah menggalakkan penipuan (Taqiyah) untuk menarik orang-orang Islam yang lain mengikut ajaran dan fahaman mereka, lagi banyak Taqiyah lagi beriman orang Syiah ni (Sesuai sangat dengan MAT SABU).  Kalau puak-puak Syiah PAS ni subur pengaruhnya sesatlah pedoman pengikut PAS yang  taksub. Mereka ini sanggup berlakon apa sahaja untuk tujuan menyesatkan dan memesongkan pengikut-pengikut mereka seperti bak kata Mat Sabu dia sanggup MAKAN BABI dengan Guan Eng dari MAKAN AYAM dengan DS Najib. Halalkah BABI itu?, mungkin bagi Mat Sabu kot Syiah la katakan.
Syiah ini golongan yang menentang dan mencaci maki Rasulullah s.a.w, dan sebabnya adalah kerana Malaikat Jibril tersalah turunkan wahyu kepada Nabi Muhammad s.a.w, sepatutnya Saidina Ali, dan yang paling jelas sesat sekali mengagungkan ulamak melebihi Nabi serta Allah s.w.t. (Rajin-rajin google pasal Syiah)

Syiah ni umpama barah,  kalau dibiarkan habis jahanam satu organisasi atau negara,kalau tidak takkan lah Ustaz Nasha dan Dr Hassan Ali nak perjuangkan akidah ahli PAS yang kian terpesong. Namun akibat pengaruh golongan pemimpin PAS yang berfahaman SYIAH mereka disingkirkan dari PAS. Syiah ini sudah berjaya menyusup dan subur di dalam PAS, seperti pengakuan Nik Abduh (Anak TG Nik Aziz) 


Pengakuan Nik Abduh dalam penulisan blog



Puak-puak Syiah seperti di Iran menghalalkan demonstrasi jalanan serta ganas serta revolusi untuk memastikan kerajaan yang mereka inginkan akan terbina sangup melakukan keganasan dan menghalalkan darah orang lain selain mereka yang berfahaman Syiah. Kalau di Malaysia PAS secara terang-terangan menyokong demonstrasi jalanan serta membiarkan keganasan dan kekecohan dilakukan pengikut-pengikut mereka ni, (Bersih 1 2 dan 3 serta Khalid Ismath mahasiswa UITM yang memukul dan menendang Polis semasa demo) .Syiah ni tak mahu orang Islam Ahli Sunnah Wal Jammaah (ASWJ) memimpin, seperti kes Iraq, dimana Saddam Hussein (ASWJ) digulingkan puak-puak Syiah yang merupakan sekutu kuat barat (macam Anwar Ibrahim- Barat). PAS terus terang mahu menggulingkan UMNO, sanggup bersekongkol dengan DAP dan PKR. Pemimpin PAS yang menganut Syiah sekeras-keras menolak cadangan sesetengah pemimpin PAS (ASWJ) tentang pengabunggan UMNO-PAS kerana mereka  takut pengaruh ASWJ lebih kuat dari pengaruh Syiah mereka.

Nah ni contoh barwa Keadilan yang selama ni merupakan penganut ajaran Syiah yang terang-terang sesat dan bukan Islam


Pengerusi PARTI KEADILAN RAKYAT (PKR) Perlis Mohamad Faisol Abdul Rahman


Yang ni pulak contoh golongan pimpinan tertinggi PAS (Timbalan Presiden PAS) yang macam takdak akal menyokong Syiah terang-terangan dalam ceramah dan demo beliau. 
 

Mat Sabu berdemo belakang gambar Ulama Syiah



Mat Sabu menyanjung Ayatollah Khomeini
Petikan dari Harakah Daily

Nak lagi bukti click link ni Bukti Mat Sabu menyanjung SYIAH!


Kalau Timbalan Presiden sendiri terang-terangan menyokong Syiah, pasti ramai lagi yang mengikut Syiah walaupun dengan cara tersembunyi. Hati-hati wahai umat Islam di Malaysia sekalian.
 
Jadi apa pendapat viewers? Syiah atau tidak itu persoalannya. Kita berhak memilih dan mengikut, jadi janganlah jadi orang yang sesat serta keluar dari pegangan agama Islam atas sebab politik dan ketaksuban terhadap pemimpin semata-mata. 



Sumber : mymassa

6 comments:

  1. bang saya ni xde la pro ke mana2 parti politik.n saya pun xde la tau banyak sangat pasal syiah ni.tp kalau saya tak salah gambar mat sabu berucap dengan backgrund poster tu gambar assyahid syeikh ahmad yasser (founder hamas) dan dr morsi presiden mesir (ketua ikhwanul muslimin).CMIIW

    ReplyDelete
    Replies
    1. sye setuju dgan dia apa yg dia ni ckp.

      Delete
  2. gila la fanatik pas ni

    ReplyDelete
  3. Maklumat yang cukup baik. Terima kasih

    ReplyDelete
  4. tula jd BN sgt.bangang keja fitnah je.lpstu mkn duit rakyat.org kampung blh la nk kencing..tggu next election smua dh celik it.

    ReplyDelete
  5. Apa-apa pun jgn bersongkol dgn Syiah...

    ReplyDelete