Thursday, September 22, 2011

Wang pembinaan bangunan MAINS adalah wang pelaburan dan bukanya wang dari hasil kutipan zakat - MB

YB Paroi Taufek yang sengaja menimbulkan isu pembangunan yang akan dilaksanakan oleh MAINS adalah bersifat dengki semata mata. Alasan bahawa beliau lebih mementingkan pembelaan asnaf tidak munasabah kerana kerajaan  Negeri Sembilan telah melaksanakan tanggungjawab dan kewajipan menjaga asnaf yang sepatut menerima bantuan sepatutnya.

Wang dilaburkan oleh kerajaan Negeri dalam pembinaan bangunan setinggi 15 tingkat bukanlah wang dari hasil kutipan zakat. Wang yang digunakan adalah wang pelaburan, menurut Menteri Besar Negeri Sembilan apabila dihubungi oleh Politik Negeri Sembilan. Jelas sudah apa yang mahu disebarkan oleh YB taufek adalah fitnah semata mata untuk dijadikan bahan politik fitnah PAS.

Berita sebelum ini

2 comments:

  1. apo lag kao ni taufek? nak berpolitik bukan ni caro nya. tanyo dulu belum buko mulut tu. nilah dio oran UMNO nak bunuh oran sendiri. Tok Pm tak payah bori dio calon PRU13. Eden memang tak setuju kalo duit zakat diguna buat bangunan saperti diSelangor. NS tak ado macam tu. YB kot tak dapet jadi Exco tu yang buet dio panas kot? Bukan Exco jo yang buat korjo ekao pun bolih tak payah buat publisiti murahan ni taufek. Waris waris den tak macam ni do.

    ReplyDelete
  2. Membazir duit buat bangunan tinggi.baik bukak pusat pengajian alquran

    ReplyDelete