Sunday, September 18, 2011

Video berwarna Anwar tersiar...Ceramah Perdana Anwar Hambar, Ramai Angkat Kaki


Malam tadi ceramah Perdana di Stadium Bandaraya Pulau Pinang tidak mendapat sambutan.Nama nama besar dalam pakatan hadir memberi ceramah malangnya tidak mampu untuk menarik jumlah penonton yang ramai.


Anwar Ibrahim,Husam turut hadir.Menarik sekali apabila Guan Eng telah lari ke Singapura menaiki pesawat jam 9.15malam tadi.Dikhabarkan beliau tidak mahu dilihat bersama Anwar.


Para pemimpin DAP tidak mahu dilihat bersama Anwar kerana beliau adalah liabiliti kepada regim DAP Pulau Pinang.Apa yang dapat kita lihat,bagaimana chauvanis ultra kiasu DAP langsung tidak menghormati Anwar sebagai "anugerah tuhan" pakatan.Tetapi seperti biasa melayu haprak PKR dan khawarij PAS begitu sayang dengan bapak segala pembohongan si Anwar.


Yang hadir hanyalah pengemar kencing Anwar yang sanggup menadah kencing ditengah padang.Tak ramai yang hadir, tak sampai mencecah 500 orang pun, ketika Anwar berucap ramai yang meninggalkan stadium.Ketika itu Anwar dilihat mengelabah dan kerap tersasul.Habis semua orang disumpah seranahnya.
PAS seperti biasa menjadi hamba haprak pakatan menghantar hamba abdi Unit Amal untuk menjaga keselamatan dikawasan stadium kononnya hadirin dijangka datang amat ramai,tapi berakhir dengan lepak lepak diluar stadium sambil makan kacang.


Sumber: Pisau.net
Saksikan video seks terkini Anwar...


3 comments:

  1. Lain kali kalau nak ciplak pun ..copy & paste dalam notepad ke then baru paste ke blog...kan dah jadi putih-putih
    malu weh ..copy orang punya

    ReplyDelete
  2. nk gelak jap....tah iye tah tidak...

    ReplyDelete
  3. tertarik dengan sumber yg diperolehi.. keep it up politiknegerisembilan bloggers.. me with us.. together.. :)

    ReplyDelete