Monday, September 5, 2011

CHEGU BARD PUJA KOMUNIS PULA NAK SEBARISKAN NAMA DENGAN MAT SABU !!

Setelah gagal untuk memfitnah Isteri Perdana Menteri dalam isu cicin berlian Chegu Badrul mangkuk hayun yang sentiasa cari sesuatu isu yang boleh dijuarainya kini menjadi penyambung lidah bodoh Mat Sabu pula apabila cuba menghidupkan semangat Komunis  di kalangan masyarakat di Negeri Sembilan khususnya Rembau,

Badrul ini memang suka isu isu  bodoh macam ini walaupun dia sendiri tidak tahu sejarah  Kemerdekaan sebenarnya. Baginya yang penting adalah nama beliau akan sentiasa di sebut , tak kira lah isu baik atau buruk. Badrul. Badrul yang banyak   bergerak dibawah NGO haram SAMM sekarang dan bercadang mahu jadi Presiden  SAMM semalaysia kerana  ditolak oleh AMK dan kini merajuk dengan Angkatan Muda Keadilan yang telah menolak beliau dan memertabatkan Shamsul katek sebagai ketua mereka.

Badrul yang yakin menang  pertandingan  merebut jawatan AMK dan menjual nama Anwar Ibrahim yang kononnya Anwar adalah bapa saudara isterinya  akhirnya ditolak oleh Anwar sendiri dan diberikan sokongan penuh kepada  Shamsul Katek yang membuat Badrul patah hati sehingga sekarang.

Badrul tak perlulahmembawa budaya  bodoh Mat Sabu ke  Rembau kerana masyarakat di Negeri Sembilan tidak sama dengan masyarakat di negeri lain yang  mudah terpedaya dengan mainan  bodoh Mat Sabu. Mulut longkang Mat Sabu juga boleh membawa padah pada PAS Negeri Sembilan. Apa pandangan Taufik ADUN Paroi mengenai dakwaan Mat Sabu ?

OLEH : Huda PNS

No comments:

Post a Comment