Monday, September 19, 2011

Chegu Bard terus tabur fitnah terhadap isteri Perdana Menteri

Chegu Bard cuba mengelirukan rakyat lagi apabila menyatakan bahawa dia tidak perlu memohon maaf sebaliknya mahu Rosmah tampil membuat penjelasan dan penerangan. Chegu Bard ingat semua orang bodoh. Mengapa Chegu Bard disaran memohon maaf???? Chegu Bard disaran memohon maaf kerana Rosmah sudah pun tampil membuat kenyataan , inilah yang di namakan sebagai bingai dan tidak faham bahasa.

Chegu Bard diminta untuk meminta  maaf atas penipuan dan fitnah yang telah dibuatnya terhadap isteri Perdana Menteri dalam isu Cincin yang ditulis oleh Raja Petra dalam laman web nya dan seperti biasa Chegu Bard yang ketandusan isu akan menyambut isu ini konon kononnya dia lah yang mendedahkan. Sama juga seperti isu komunis yang dipopularkan oleh Mat Sabu dan Chegu Bard lah yang beria ia menyambung nya.

Isu cicin ini hanya dietahui oleh Che Gu Bard hanya setelah dia membaca laman web  Raja Fitnah Raja Petra.CheGU Bard perlu meminta maaf setelah isteri Perdana Menteri mebuktikan bahawa cicin berkenaan bukanlah milik beliau dan ianya adalah milik bakal besannya ibu kepada seorang pembesar diluar negara.

hari ni i Chegu Bard mahu terus menyambung fitnahnya dengan menerbit buku yang kononnya di terbitkan oleh  sebuah pertubuhan haram SAMM yang mana hanya mempunyai beberapa kerat ahli hasil dari kekecewaan Chegu Bard terhadap PKR. Chegu Bard sekarang menggunakan  SAMM untuk bergerak kerana  akan keluar dari PKR dan mahu bertanding bawah DAP pada PRU akan datang bersama dengan seorang bloggers  Aspan Alias.

No comments:

Post a Comment