Wednesday, September 21, 2011

TAUFEK BENCI PEMBANGUNAN TAPI BILA ADA PEMBANGUNAN MENGAKU DIA YANG USAHAKAN - TAK MALU BETUL !!

YB Taufek (ADUN PAROI)  tidak perlu menyimpan perasan cemburu apabila Menteri Besar Negeri Sembilan mahu menempatkan MAINS ke satu taraf yang tinggi dalam arus pembangunan yang  sedang pesat  berlaku di Negeri Sembilan. Islam tidak menolak pembangunan.Jika YB Taufek sendiri gagal melakukan Pembangunan  khususnya untuk pembangunan di Paroi tetapi apabila siap mana mana pembangunan yang dilaksanakan oleh kerajaan BN sebagai usahanya pula. Beliau akan canang  di setiap ceramahnya kononnya pembangunan masjid Paroi umpamanya adalah projek usahanya sedangkan projek masjid Paroi adalah usaha kerajaan BN

YB tak perlu menyalak kononnya  Asnaf di Negeri Sembilan memerlukan bantuan seolah olah kerajaan Negeri Sembilan dan MAINS tidak membantu asnaf yang memerlukan bantuan, Mungkin PAS Negeri Sembilan tidak membantu , mungkin YB sendiri tidak membantu tetapi MAINS dan kerajaan  Negeri Sembilan cukup prihatin. Jangan lah diambil kes kes terpencil dan kes kes yang di putar belitkan fakta sebenar untuk dfijadikan isu.Dalam Blog YB Taufek beliau mengutuk akan pembangunan yang dilakukan dan beliau mengutuk MAINS mendirikan  bangunan 15 tingkat sebagai lambang Islam membangun pesat. Bangunan ini sebenarnya akan menjadikan  umat islam di Negeri Sembilan untuk menjadi lebih efisien  dan aktif kerana mempunyai bangunan  dan kemudahan prasarana untuk merancang kegiatan dan perkembangan pesat Islam di Negeri Sembilan.

Jika kita rujuk Blog YB Taufek , tidak ada sebarang  pembangunan mahupun kebajikan yang YB ini lakukan sepanjang menjadi YB melainkan mengutuk kerajaan dengan kes kes terpencil umpamanya ada budak yang tertinggal bas dan tunggu 2 jam untuk mendapatkan bas di Jelebu sedangkan ratusan yang menunggu bas di Jelebu tidak pula membuat laporan kerana ianya bukan lah  kes normal tetapi hanyalah kes terpencil kemungkinan masa itu ada bas yang rosak ataupun ianya tidak pernah berlaku tetapi di ada adakan oleh YB taufik sendiri.

YB Taufek dan kepimpinan PAS semuanya sama , kutuk bagai nak rak pembangunan di Putrajaya tetapi mahu menawan Putrajaya. Kutuk bangunan kerajaan yang mirip dan konsep Putrajaya tetapi kini diam diri menduduki kawasan berkenaan Sudah sampai masanya kita menolak YB yang hanya banyak berceramah ini dari bekerja, Paroi patut di kembalikan kepada Barisan Nasional setelah pengundi dikelirukan oleh penceramah PAS dalam PRU12 yang lalu dengan janji janji manis yang kosong belaka.

oleh : HUDA   politik NS

1 comment:

  1. Bina bangunan ngan masjid besar2 bukan ukuran...kami mahu kedai judi yang bersepah kat N9 dihapuskan...

    ReplyDelete