Tuesday, September 20, 2011

Bard tak tahu sejarah - kini diarah belajar dari guru sebenar bukannya Mat Sabu..(Nik Aziz sendiri tengah belajar)

Jika kita lihat slogan Chegu Bard di blognya sungguh memberangsangkan. PERJUANGAN ADALAH PELAKSANAAN KATA KATA. Hebat erti perjuangan Chegu Bard ini. Perlakasanaan kata kata adalah satu perjuangan, MALANGNYA KATA KATA CHEGU BARD PENUH DENGAN FITNAH DAN PEMBOHONGAN. Ini bermakna perjuangan Chegu Bard penuh fitnah dan pembohongan .

Macam mana  Chegu Bard mendapat gelaran sebagai Chegu tidak siapa yang tahu , hanya dia yang tahu dan hanya dia yang memulakan panggilan Chegu pada dirinya pada hakikatnya tidak kah dia berasa malu apabila seorang Chegu tidak tahu sejarah, Seorang Chegu yang berguru kan Mat Sabu sebagai guru sejarah.

Chegu Bard menulis dalam blognya mengatakan bahawa Bukit kepong adalah satu cebisan kecil bagaimana sejarah dipadamkan. Apakah  Chegu Bard tidak dapat membezakan apakah yang dipanggil sejarah. Apakah Peristiwa berdarah Bukit Kepong  kini tercatat dalam sejarah Negara, Itulah kalau berguru kepada Mat Sabu dan Mat Sabu pula berguru dengan Lim Guan Eng. Habis sejarah di robek mereka kerana sikap cemburu  kepada sejarah itu sendiri.

Ini semua adalah kerana mahu menganggungkan kaum Cina dan mahukan undi DAP, sehingga sanggup mempertikaikan sejarah untuk dimenangkan Komunis kaum DAPig didalam sejarah tanah Melayu. Apa di hairan dengan pemimpin PAS ini, hukum tuhan pun mereka boleh ubah , apakah sejarah.... kacang ba itu..

1 comment:

  1. nk tnya ....HUKUM TUHAN mana yg PAS dah ubah??

    ReplyDelete