Monday, September 19, 2011

Badrul fitnah MB pula kononya hadir majlis anjuran Magnum.

Chegu Bard tak ada modal , dalam tulisannya di blog sampah yang menjadi kilang fitnah ,menyoal apakah boleh MB yang bertaraf Haji merasmikan pesta Tanglung yang di taja oleh Magnum . Pesta ini bukan di taja oleh Megnum sebenarnya , cuma Bard yang busuk hati ini mahu mengekplotasikan isu. Dah tak ada isu nak main.

Pesta tangkung Muhibah ini dianjurkan oleh  oleh Pengurusan Sg. Ujung Walk bergabung dengan 43 Persatuan Belia Cina dari seluruh Negeri Sembilan. Magnum hanya salah satu sponser yang menaja , mungkin menaja  khemah nak tahu cerita sebenar yang diputarkan oleh Chegu Bard. baca sini..

Inikan program persatuan kaum Cina yang mana mereka ini adalah rakyat Negeri Sembilan dan adalah dibawah kepimpinan YAB  Menterui Besar. Bila  PR buat program Cina mereka akan kata ini program Cina , judi untuk orang Cina. Sebenarnya Chegu Bard tak payah lah nak  membuka mulut kalau hanya sekadar mahu mengeluar fitnah.Sebagai seorang Menteri Besar adalah tanggung jawab Menteri Besar untuk bersama rakyat walaupun kaum apa sekali. Mereka tetap anak Negeri Sembilan dan Rakyat Negeri Sembilan.

Menteri Besar juga turut melawat dua ahli sukan Negeri Sembilan yang beragama lain dan bangsa lain yang telah meninggal dunia baru baru ini. Ini juga akan diekplotasikan oleh si mulut longkang ini nanti.lihat ini . Bezanya beliau tidka sama sama sembahyang cara pemimpin Pakatan Rakyat ketika melawat Teoh Beng Hock. Beliau hanya menziarahi keluarga mendiang dan ini amat terpuji kerana Menteri Besar tiba ketika  rakyat nya dalam kesedihan dan mendiang juga banyak berjasa kepada Negeri Sembilan.

Bardrul sebenarnya berasa gusar dan gentar apabila  masyarakat Cina dan India kembali menyokong BN  kerana Bard mahu bertanding atas tiket DAP dan mahu maraih undi kaum Cina. Kesihan si Badrul ini tak habis habis  nak tabur fitnah. Badrul juga rungsing kerana Menteri Besar kuat bekerja.

1 comment:

  1. MB KITO BOLEH DIKATAKAN ANTARA MB YG PALING HEBAT DLM MEMIMPIN NEGERI BERBANDING NEGERI2 YG LAIN ..TIDAK PERNAH JEMU SABAN WAKTU MEMIKIRKAN DAN BERTINDAK UTK KESEJAHTERAAN RAKYAT DAN NEGERI 9 YG DICINTAI INI ...SEHARUSNYA SAMA2 KITA DOAKAN AGAR KEPIMPINAN DATO SERI UTAMA MOHAMAD HAJI HASSAN TERUL KEKAL DINEGERI INI. INSYAALLAH

    ReplyDelete