Thursday, November 1, 2012

Nak jadi PM sangattttttttt??? Jadilah..


Kalau orang dalam gambar ni nak di jadikan PM.. tak payah lah.. ngabihkan bogheh joh..

Inilah sifat rendah diri yang dimiliki oleh pemimpin - pemimpin UMNO. Bagi mereka, kalau ada orang yang lebih baik dari segala segi, orang tu boleh jadi Perdana Menteri.

Dan perkara itulah yang sering dilakukan sejak dari zaman dulu lagi. Sebab itu kepimpinan UMNO sering silih berganti sehingga ke zaman Datuk Seri Najib.

Apa yang penting, seorang bakal Perdana Menteri tu mampu menjalankan tugas menjaga rakyat serta mempunyai keperibadian yang bagus. Tak de masalah moral.

Tak de la macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Dari mula sampai ke sudah asyik orang yang sama jugak pegang jawatan. Macam dah tak de orang lain.

Sebagai contoh, Si Nik Aziz tu. Apa pasal dia masih jugak nak kekal jadi Menteri Besar sedangkan usia dia dah lanjut dan sering keluar masuk Hospital?

Apa, PAS dah tak de calon lain ke yang mampu nak menggantikan dia sebagai Menteri Besar? Dah 20 tahun dah, masih jugak tak jumpa pengganti yang sesuai?

Satu lagi contoh ialah Si Ketua Penipu tu. Dah memang jelas yang dia tak de rezeki nak jadi Perdana Menteri walau pun hanya selangkah je lagi untuk dia pegang jawatan tu.

Tapi, dia bukannya jenis manusia yang boleh terima kenyataan. Dia seorang pemimpin yang Anti dengan Kebenaran dan dia tak mampu terima ketentuan Allah S.W.T.

Itu pasal la Si Ketua Penipu tu masih lagi Gila nak jadi Perdana Menteri. Orang yang tolak kententuan Allah S.W.T ni hanya setaraf dengan Yahudi je.

Jadi tak heran la kalau Si Ketua Penipu ni ada hubungan yang baik dengan puak - puak Zionis Laknatullah tu sebab perangai diorang pun lebih kurang sama je!!! Semuanya tak boleh pakai belaka!!! Mengabihkan masa orang je kerjanya!!!
SUNGAI PETANI - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak secara terbuka berkata beliau tidak “marah” jika pimpinan Pakatan Rakyat (PR) mahu mengejar jawatannya ataupun mana-mana kedudukan kerajaan tetapi tidak mahu mengkhianati negara.
“Saya tak marah kalau mereka nak jawatan saya. Saya tak marah mereka nak kejar jawatan lain, tapi jangan mengkhianati negara kita,” kata beliau ketika berucap merasmikan Perhimpunan Penternak, Peladang dan Nelayan Peringkat Negeri di Pantai Merdeka di sini, hari ini. - Sumber

No comments:

Post a Comment