Saturday, November 17, 2012

Ahli PAS puak yang jahil lagi jahiliyah???


PAS!!!! Apa ada pada PAS?? Ramai ulamak PAS??? Tang maghin sampai sekarang nih.. makin hilang kewarasan.. ingatkan dia berkumpul ramai-ramai di doakan tentang keselamatan rakyat Palestin di Semenanjung Gaza yang diserang oleh Israel rakan sekutu Anwar Ibrahim.

Ni lain pulak halnya.. makin menjadi-jadi doa ularmak gila  dalam PAS nih.. sapa?? Adik Nik Aziz??? Bukan main lagi dia.. Berapa tebal kitab yang dia dah khatam sampai dibenarkan mendoakan kerajaan yang adil dan saksama nih..

Ahli PAS juga mendapat manfaat daripada khidmat kerajaan hari ini. Sebenarnya banyak lagi masalah dalaman PAS yang perlu PAS perbetulkan. Jangan asyik dengan dendam yang tidak berkesudahan.. yang haram dijadikan halal.

Ada dalil yang kata ahli PAS ni wajib diperangi dan diserangi?? Kalau ada pun.. tergamak ker UMNO atau BN nak menjahanamkan mereka??

Doa yang diaminkan oleh ribuan jemaah PAS itu, apa yang kita takut.. takut pula nanti memakan diri mereka. Hukum Allah tetap ada.. Bersedialah terima hukuman daripada Allah Taala di atas doa bala yang dibacakan. Kerajaan BN bukan Israel!! Dan ini satu penghinaan yang kita redhakan. Semoga Allah memberi kesempatan buat mereka menginsafi diri.

PNS anggap ahli PAS puak yang jahil lagi jahiliyah!! BERTAUBATLAH PUAK SYIAH!!


No comments:

Post a Comment