Wednesday, January 30, 2013

[PANAS BELUM BASI] Putera Raja Jelas Tawaran DAP

PNS terpanggil pula bilo kerabat di Raja kami diusik dan dipujuk untuk melibatkan diri dalam kancah politik.  PNS boleh sejuk hati jika anakanda DYMM Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan sendiri memilih atau tidak memilih seperti yang telah diungkaikan oleh bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Aziz.

Bermulanya di sini ((Cili Api Blogger) PNS terpanggil dan berfikir-fikir..

Walaupun kisahnya, nasi sudah menjadi bubur, inilah dia corak dan pertaruhan moden yang diguna pakai oleh DAP selepas pelbagai cara pun tidak sempurna dan berkesan. 

Berani betul Antony Loke mempertaruhkan keahlian DAP di kalangan kerabat di-Raja. Terfikir-fikir juga PNS, apa peranan Aspan Alias dalam perkara ini??

Mungkin dia sekadar Melayu melukut di tepi gantang. Biarkan.. biarkan..

Apa pun, PNS menghormati cara YM Tunku Zain Al'Abidin menangani isu yang sedang hangat diperkatakan ini walaupun pada dasarnya, perkara ini 'BIARLAH RAHSIA.'

Fikir-fikirkanlah.. Bila Cina cauvanis sudah berani mengusik kerabat di-Raja, bermakna apa?? PNS tidak mahu mengulas lebih lanjut.. cuma berharap perkara ini diambil ikhtibar oleh pengiat politik terutamanya berbangsa Melayu beragama Islam.

Segalanya mujur sahaja... Jika tidak?? Apa akan jadi?? Cara paling halus sekali bukan??

Klik pada gambar untuk paparan yang jelas



No comments:

Post a Comment