Thursday, April 19, 2012

Apa MB N9 buat tu?

Ooo..
Rupanya Tok Mat, MB N.Sembilan sedang makan bersama-sama rakyat..

Ingatkan buat apa tadi?

Tanpa sebarang protokol dan tanpa sebarang hidangan VIP beliau nampaknya tak kesah makan dengan cara sebegitu.

Strategi? Ada pulak pecacai pakatan haram cakap, nak dekat PRU baru nak buat camni!
Opss Silap tuduhan itu!

Memang Tok Mat Hassan ni seorang yang begitu humble.

Kalau dikenduri kendara dia makan sampai dengan duduk besila beramai-ramai, di majlis rasmi pun kadangkala dia menolak untuk makan di meja vip sebaliknya beliau lebih gemar makan bersama-sama orang ramai.

Bukan niat nak heboh benda ni, cuma kadang-kadang pecacai DAP selalulah jaja gambar pok nik dan Guan Eng makan nasi bungkus di warung makan macam gambar diatas.

Pemimpin UMNO pun ramai yang sebegini cuma kadangkala kita tak hebohkan saja! 

TQ juga untuk Anak Seberang

4 comments:

  1. aku x terkejut pon tgk gambar ini, tok mat memang mcm ni...dtg jemputan kenduri kawen pon, kalau dia sampai awal dia bukan takat duk kat khemah ajer, dia terus pi tempat masak duduk beborak sambil pekena kepak ayam goreng...bukan dekat2 pilihan raya ajer dia buat, dari dulu lagi dia dah buat benda2 mcm ni semua..sejak dari masa adik dia jadi ADUN RANTAU lagi memang mcm ni..aku cakap sbb memang berlaku depan aku dan jugak berlaku masa kenduri aku sendiri...

    ReplyDelete
  2. memang tok mat mcm ni...selambe jer join org kampung dok kt tempat masak..

    ReplyDelete
  3. adoi tok mat, meh datang selangor plak, nak merasa pemimpin macam tok may ah dah 4 tahun "haram j" bak kata azwan nak tengok pemimpin pakatan datang lepak2 macam tok mat. itu nak cerita yang seangkatan nagan tok mat lah, ni nak cerita balaci2 dia plak mengalahkan protokol istana lagi hebat nak kena sambut dorang ni...ahaks...pilihan rakyatlah katakan kuikui hancur hancur..tengah tunggu lori sampah tak sampai2 lagi..tak tau lah mana 7 komplain je tinggal yang mb selangor ada tu..

    ReplyDelete
  4. Mohd Johari IsmailMay 7, 2012 at 10:50 AM

    Ada aku kesah??..tahun ini nak cubo tukar yang lain pulak,,..asyik kerajaan yang samo yo. Tak salah kan???

    ReplyDelete