Thursday, August 30, 2012

PNS terpedaya.. Rashid Latiff berjiwa rakyat????

Kepada Orang Ampangan.. Botul ko YB Rashid Latiff ni camni cap ehee?? handal bona-bona tekau eh..


Ni ko ghoman eh pejabat yang merendah diri dan berjiwa rakyat tu?? Macam saghang 'nangnak' yo dari luar nampak eh??? Haghi apo rakyat nak jumpo dio nih.. Ghamai menjojak Pusat Khidmat Barisan Nasional endolah..

Macam ondak tak ondak yo boghi keperluan ghayo ni yb..
gambar di ambil 05 September 2010.
Sei tak koso nak link an blog eh kek PNS ni doh.. Nak carik sendiri blog eh.. hihi..

Tahun ni tak boghi.. agak eh.. boli nombor tak kono-kono.. tu yang tak mendapek ibu tunggal di DUN Kawasan Ampangan ni laie..

Psssssttttttt.. 

Mano pogi deh gek eh Bulan Poso moh haghi ghayo nih.. Oghang sibuk meraikan kemenangan di hari raya setelah berpuasa di bulan Ramadhan.. langsung tak nampak batang hidung cerita ADUN Ampangan nih.

Habisssssss??? Orang Ampangan terbelo sekerat-sekerat jalan jerlah nih??? Ishk ishk ishk..

PNS bukan apa?? Aghi tu lalu nak boli basikal kek kodai seborang ni haaaaa.. memang selalu lalu jalan utama ke bandar Seremban ni ha.. Botutup yo pejabat wakil rakyat ADUN Ampangan nih?? Apo makan gaji buto ko?? Ko makan cacing kojo eh haghi-haghi..

PNS memang tau pengundi di kawasan DUN Ampangan jolak botul da ngan wakil rakyat dah seghupo 'bai' jual roti nih.. Bukanlah nak mengutuk..

Susah jadi wakil rakyat ni kalu tak ghoti nak jago tempolok rakyat-rakyat di kawasan sekitarnya?? 

Alhamdulillah, terasa syukur kita ke hadrat Allah Taala, apabila kemenangan PKR di PRU12 itu bukanlah kemenangan yang mutlak.. Kemenangan tersebut telah memberi gambaran kepada semua pengundi yang ada bahawa pentingnya waimma parti juga calonnya untuk berkhidmat untuk rakyat.

Kemenangan PKR di PRU12 kek kerusi DUN Ampangan memang jelas memberi gambaran yang kita kena tolak PKR, sebuah parti yang tidak konsisten.

PNS pun tak payah nak cakap panjang.. semua tau dan dapat menilai.. 
kek yang da mengoreh tu.. kok koreh.. totap yo deh mengoreh..

Salam perjuangan!!!!





3 comments:

  1. Ado tak bertambah, takdo tak berkurang...

    ReplyDelete
  2. sapo dio ni??xkona la...den slalu lau ado mslh pon den ngadu kek pojabat ADUN yg kek giant ampangan tu yo..sobab eh den tau lau g mtk kek PAS atau PKR kompem xde apo2 pkombangan pon...

    ReplyDelete
  3. Orang lagi ghamai order ghuti dari jumpo dio nih..

    ReplyDelete